Breaking Dawn del 1 ♥

Hejsan svejsan!
Sorry för dålig bloggning men det har vart fult upp... Jag orkar inte berätta hela min dag iaf inte efter skolan men skolan kan jag berätta om. Det har vart typ som vanligt för nu börjar det bli vanligt att nte göra något på rasterna. Men jag blev lite sur på våran No:lärare bara för igår skulle jag fråga han vilken tid vi gickin och då sa han bara kom så typ tvingade han oss att bära några lådor med saker till klassrumet och idag behövde han hjälp att bäraner dom och då typ sa han ''Jag behöver fyra friviliga, du, du, du, och du ser bra ut ni får hjälpatill att bära så då vart jag tvingad att bara även fast jag sa nej men... aja han är min föredäta (stavning.. ?) varfo lärare men nu kan man lungt säga att han ligger längste ner på listan. Aja sen har vi haft det bra tittat på en engelska serie som heter Desperados (typ) det är engelska så dom pratar engelska och har engelsk text (fatar inte hur man ska lära sig något på det men jaja) sen för typ två veckor sedan hade vi fredagsmys i skolan och då tittade vi på en film men vi han inte titta på hela så vi tittade på resten idag. Filmen heter 2012 ni har nog hörtalas om den eller sett den ;)
Det är tur att jag inte tänker berätta om hela min dag för dethär blir ett långt inlägg xD
Sen har Ebba och jag pratat om att se Breaking Dawn så nu är platserna reserverade på söndag :D Jippi längtar såååååååååååååååå mycket :DDDDD 

Nu orkar jag inte skriva mer så hej då ses underbara läsare :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu