EYYYY!

hej!
förlåt för att min bloggning har varit 0%, men har gjort illa min hand, sen så har jag varit ute hela kvällen med mina underbara vänner, fast Linda var inte med, så inte alla underbara vänner, min Teletubbie var också där♥ min teletubbie är alltså min pojkvän.
hur mår ni?
Mitt humör är på topp!
i morgon händer typ ingenting, ska vara med saga, är just nu med saga, slaggar här ikväll.
vi kanske ska träffa våra små pojkar !
haha nej men, vi får se!
idag så var saga hyyysterisk, fyfan, det gick rykten om att Justin Bieber skulle komma till sverige, och saga sprang runt i hela huset och var HYYYYSERISK.
ahahahahahah.
men vi har nyss gjort en video, vi har inget liv, men jaja, lägger upp den i morgon!
hoppas jag.
men
ni får ha det BÄST! så får ni lite bilder !
/Ebba

Kommentarer
Postat av: Alva

kunde jag va med er idag? :) <3

2011-11-19 @ 08:59:49
URL: http://alvagymnast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu