Farmor och Ebba ♥

Hej Linda här igen ;)
Nu på kvällen har jag typ ätit middag och så sen så gick pappa och jag till farmor. Hon bor typ tvåhundrameter ifrån vårt hus ;) Där så fick vi fika också hämtade vi min syrras mössa eller det var tvåstycken. Ni fatar nog ingenting men jag ska förklara ;) Min syrra bad farmor sticka/virka (vet inte vad det va men ändå) en mössa och då gjorde hon två stycken ifal den ena skulle vara förliten eller förstor x)
Sen efter att vi var hos farmor tog pappa och jag en sväng förbi Ebba som hade tagetmed min mattebok hem till mig och ett viktigt papper som jag måste ha:) Och sen så gick vi hem och tog chips och dipp framför teven, namnam ;) Och så sitter jag nu vid datan och kollar lite fb och sånt :D
Oj det blev ett lååååångt inlägg men bara för det ska ni få några fina bilder ;D



Haha xP


Våran båt (den blåa ;) )


Jag hade roligt och fotade ;) inte snyggaste bakgrunden men....

Hej då nu sk jag sova ;) God natt alla blogg läsare :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu