Hej hej Linda här ♥

Hejsan svejsan!
Idag i skolan så var det nästan som vanligt förutom att vi bara satt på en bänk hela rasten. Asså det är för att Alva i våran klass har krokat med andra Alva så hon har ont i foten och då var vi med henne men jag var lite med Ebba och Saga. Sen efter skolan så hjälpte jag Alva (hon med ont i foten) för hennes farmor kom och hämtade henne för hon skulle till akuten men då stog hennes farmors bil på andrasidan skolgården så för att hennes farmor skulle slipa köraupp på skolgården fick Alva rida på min rygg dit :D
Sen gick jag hem och så tittade jag på tv tills nu för nu sitter jag vid datan :D Men nu måste jag gå fast ni får en bild först ;)

Jag i vintras när jag åkte snowboard, det gick inget bra två timmar för en backe ;) haha man kan inte säga att jag är profs på det direkt :D (Jag bjuder på min fula min på bilden)!

Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu