Läxor = Bläääääääääääääääääää

Hej som ni nog ser på rubriken hatar jag läxor men dom måste göras så... (För er som inte redan har listat ut det så gör jag läxorna nu bläää)


Idag i skolan var det som vanligt förutom till och från skolan ;) haha Jossan i min klass har flyttat så då gick jag med henne, Ebba och Sydney (fast hon brukar gå med mig och Ebba) till skolan sen efter så skulle Ebba va med Alva F så då fick jag gå själv hem med Jossan :D

Nu ska jag göra engelska läxan så herrå :D
Vänta pappa öppnade dörren till mitt rum typ nu och på minde mig om en sak :D haha kan ni gissa inte för att det är jättespecielt men ja...
Jag ska efter middagen på öppethus på Mimer där jag kanske ska börja ;)
Haha jätte intresant men nu måste jag bli klar med läxan herrå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu