Önskelista & Mimer ♥

Hej hej Linda här ;)
Kom hem för ett tag sedan (ett bra tag sedan men ändå) från Mimer, det var öppet hus ;) Det värkar som en bra skola så jag vill gärna börja där i sjuan :D Det är fet lyx där ochså för i trean får alla elever en egen kontorsstol som dom får ha till nian ;)
Sen när jag kom hem så satte jag mig vid datan och kolla bloggar, fb, fixa en önskelista (bild) och sen så har jag försökt gjöra läxor :) haha gick inte så bra ;)
Aja här kommer önsklistan och nr sitter i rätt årdning också xD



1en kamera eller närmare bestämt pentax k-x (kan ha vart k-r som ser likadana ut typ)

2En parfym som luktar marknad ;)

3Ett objektiv till kameran om jag får den xD

4Pengar såklart!

(två skaer som inte är med också)

5En tröja från H&M

6Guiners worldsrekord 2012 (stavning .... ??)

Nu ska jag gå och vara lite social med min pappa och teven ;)

Hej då ♥ //Linda ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu