Prao ♥

Hej Linda här :)
Hinner inte göra ett så långt inlägg för jag måste jobba matte ;)
Jag var ju sjuk och då missade jag massor av mattetid ;D
Som jag har skrivit tidigare och som ni ser på rubriken så har jag praoat idag :D jag var hos pappa han är lantbrevbärare så jag har gjort massor av saker typ stämplat kuvär sorterat post lagt reklam i små fak lagt brev i småfak kastat ''klumpar'' i korgar (serutsom vagnarna på flyggis ;)) och massor mer ganska ruuligt ;)
Måste tyvär gå nu men vi får höres haha x)
Hare bra ♥ Hej då //Linda ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu