Sjuk :(

Hej nu undrar ni nog varför jag inte är i skolan men det är så att jag är sjuk.... -.- inte roligt.
Idag har jag typ bara vacknat (kl.06.20) då skulle jag gjort mig iårdning till skolan men jag var sjuk så då sajag till pappa och ja... sen så sov jag till halv tio och vaknade och jag var ganska tröt då för jag fatade inte vart jag var (haha lite tröt bara) sen mårnade jag mig och efter kanske 10 min en kvart så gick jag upp och tittade på vampire diaries och i pausen gjorde jag frukost och så käkade jag det sen sov jag /tittade på nyhetssak. sen så gick jag ner på mitt rum och sen så sitter jag här nu ;)
Ajaj nu ska jag nog titta på något missat tv program på datan asså !

Några bilder till er ;)


En träplanka som stackupp ur vattnet, och en grästuva som också stackupp ur vattnet ;) jag fotade.

En trädstam och dens röter som jag fotade ;)

Någon sorts växt jag fotade :D

En död / tor blomma som jag fotade

Ett moln som pappa fotade när han var på sjön ;)

Herrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu