Skolan!

Hej Linda backom skärmen här ;)
Ska snart till skolan, först ska jag gå till musikskolan sen ska jag gå till kvisthamra skolan för på musikskolan har vi språkval. Våran lärare är lite konstig (på språkvalet) första dagen bara sa hon typ ''Ni ska tänka på det ni kan inte på det ni inte kan för då bara uhhhhh'' haha lite konstigt va? aja nu ska jag fixa mig klar för om en kvart ska jag möta Ebba så ska vi gå till skiolan :D

En bild från mig!

På åland ;) för två år sedan :D

Hej då nu börjar jag få brottom så för att ebba inte ska bli sur för att jag är sen måste jag stänga av :)
Herrå alla underbara läsare ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu