Sorry för dålig bloggning från min sida :( ♥



Hej Linda här ;)
Som ni ser på rubriken så säger jag förlåt för att jag inte har uppdaterat specielt mycket. Det är så att jag har inte haft tillgång till internet så då är det ju svårt ;)
Idag så har jag färgat mitt hår ;) Det är lite mörkare och så är det en röd ton i det :D blev faktist asnöjd ;)
Har ni det bra?
Känner mig lite självupptagen när jag skriver vad jag har gjort och så så nin får gärna skriva en komentar om vad ni har gjort ;)
Förästen om du gör en komentra kan vi länka din blogg bra deal va??
Nu ska jag göra mig iårdning för det blir att gåupp kl 6 i morgon :S huhu...
Jag ska med pappa till jobbet för att det är arbetsplats besök fast jag får sluta typ kvart över tolv haha det är för att pappa är brevbärare och jag kan tyvär inte följamed i bilen så jag kan bara varamed när han sorterar post :) För er som inte vet så när man är brevbärare så åkerman inte bara runt i en gul bil och lägger brev (och reklam) i postlådor utan dom får typ alla brev sen sorterar dom breven så att dom slipper leta efter alla brev vid varje låda ;)
Haha där fick nog några lära sig något x)
Nu ska jag gå hej då alla underbara läsare ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu