Sorry!

Hej Linda här! ♥ :D
Sorry för ingen bloggning från mig men asså jag har inte haft tillgång till internet (inte en på mobilenm :( ) men nu så ahr ajg det!
Idag har jag vart på min kussins födelsedagsfest haha det var ganska komiskt för det var bara släkten där och ändå var vi först i skogen och grilla korv och drakfestis sen så gick vihem till dom och ficka sen var det packetöppning och sen fiskedam ochdet var fem barna där ;) haha
Hinner inte skriva så mycket mer för Ebba väntar för vi ska nämligen sälja jultidinigar sen ska vi se breaking dawn idag :DD överlycklig :) hej då nu bara måste jag gå ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu