Strumpor ♥

Hej :D f¨åga inte om rubriken hade bara inget annat att skriva. Justnu sitter jag vid datan men bara för att göra ett blogginlägg ;) Idag i skolan blir det väll som igår. Jag orkar igentligen inte gå till skolan idag elr asså jag har ingen lust för ivanligafal brukar jag tycka det är roligt där för man får va med kompisar och så men idag har jag ingen lust men jag tvingar mig ditt :/ aja nu ska jag sättapå mig ett par strumpor (haha då passar rubriken) sen ska jag lägga vindruvor i en burk sen går jag till Ebba :D
Bara för att det blev ett lpngt inlägg så får ni mer (en bild)!!

Om ni inte ser vad det är så är det masten på våran båt och jag är upphissad där! hihi riktigt roligt fast det pirar i magen när båten gungartill ;)

Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu