The sims 2 ♥

Hej Linda här!
Idag så har jag bara slappat (as skönt ingen skola ;) )
Först idag gick jag ner på stan med syrran hons skulle köpa en asniktsmask och så fickade vi :D namnam fanta och damsugare ;) AAjaj nu är jag hemma igen och så har jag spelat The sims 2 fast det gick inget bra jag gjorde en familj och sen så bara blää så stängde det ner sig så vart jag tvungen att börjaom sen så han jag spara och köra men så bara blää igen så då hamnade jag där jag sparade sen så flyttade jag sen så bara blää och så fick jag börjaom igen :/ inte så roligt Efter det orkade jag inte mer...
Nu ska jag göra matte blä blä blev inte kar med matte målet:( Nej måste gå nu fast ni ska få några bilder först ;)





Jag på dagis ;) Jag drack Obo'y ;) namnam



På södrabergen med Ebba och Sydney


Jag



Jag första gången jag paddalde kajak ;)


Jag och min syrra åker en svart backe som heter Bergshanget i Lofsdalen :D Sara den längst ner jag den högst upp ;)

Så det vart några bilder ;)
Herrå måste hjälpa syrran med maten också :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu