Linda backom skrämen ♥

Hejsan!
Sitter här vid datan och ja tittar. Ska igentligen plugga nu men jag bara orkar inte .... jag orkar inte med skolan snart (aldeles för mycket) !!!
Nej jag ska inte sitta här nu ska det bli läxor!
Men först en bild för att jag har lust även om jag inte vet om ni uppskatar mina bilder men jaja ni får en ändå!

Pappa i röd jacka, syrran i vit-svart jacka jag i lila! Vi står vid en slalombacke i Lofsdalen som heter ränan! ganska brant, det ser ni nog på bilden! Kan säga att jag har åkt den två gånger och båda var lika läskiga :S haha men det är roligt att skräma sig lite ;)


Bara så att ni vet kan nog inte Ebba göra några inlägg för hon har gjort sig illa!

Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu